Nuffnang Ads

Wednesday, October 28, 2015

Kueh Cafe Shah Alam Seksyen 13

Assalamualaikum.

Next cafe, marilah kita makan kuih-muih tradisional.Sesuai sangat untuk mereka nak meeting or lepak santai. This place very comfortable and wide. Tunggu apa lagi, laju-laju laa korang terjah ke sana. 

Pelbagai jenis kuih tradisional mereka ada jual. Sedap dan enak kuih-muihnya. Dengan harga 5pcs rm4 & 10pcs rm7. Selain dari kuih muih melayu mereka ada juga menjual makanan masakkan melayu. Aku order laksa. Sumpah tak tipu laksa nya sedap kuah nya pekat melekat. Hahaha. Rugi kalau tak merasa sendiri.


Pelbagai jenis kuih muih disediakan 


Dalam cafe tersebut ada bahagian coffee dan masakkan ala western serta dessert juga cake. Hari itu pergi pun aku pergi dengan kakak yang tengah sarat mengandung, macam-macam laa yang dia mengidam nya. Hahaha. Layankan aje la mak buyung. Hahaha. Abang ipar & anak buah pun join sekaki. Haha. Kiteorang order laksa. kuih-muih, roti bakar dengan telur separuh masak and coffee pelbagai jens. Tak ingat perisa apa. Aku punya je aku ingat, aku order Iced Caramel Macchiato. Not bad la rase nya walaupun pahit. sedikit. Hahaha.

Kalau korang nak pergi di bawah ini aku ada serta alamat juga nombor telefon Kueh Cafe :


No 6, Jalan Renang 13/26
Tadisma Business Park, Shah Alam

03-5523 5466


Roti bakar nya sedap tau even nampak macam
 tak menyelerakan tapi bila makan sedap sangat. Hahaha.



Sekian sudah cerita cafe hipster untuk malam ini. Nanti ada cerita aku kongsi tak ade cerita aku sambung update pasal Krabi. >_<. Hahahaha. Asyik tertunda saja nak update. Maafkan saya. Daaaa.


3 comments:

  1. Assalam tuan / puan .sy membuat keje2 ubah suai rumah dan pejabat..seperti mnyambung rumah.plaster siling,pasang tile,buat porch,wayaring,plumbing,pagar dan autogate,vinyl floor,wallpaper,waterprofing,grill,landskap dan kolam hiasan.terbuka untuk kawasan bangi,kajang,serdang,putrajaya,bndr sri putra,sepang,nilai,cheras,puchong,semenyi dan kuala lumpur.hubungi sy d no 0192945175 atau wssp sy d no 01129110298

    ReplyDelete
  2. Assalam tuan / puan .sy membuat keje2 ubah suai rumah dan pejabat..seperti mnyambung rumah.plaster siling,pasang tile,buat porch,wayaring,plumbing,pagar dan autogate,vinyl floor,wallpaper,waterprofing,grill,landskap dan kolam hiasan.terbuka untuk kawasan bangi,kajang,serdang,putrajaya,bndr sri putra,sepang,nilai,cheras,puchong,semenyi dan kuala lumpur.hubungi sy d no 0192945175 atau wssp sy d no 01129110298

    ReplyDelete
  3. Bestnya kuih tradisional. murah pla tu. dah lama sangat tak makan

    ReplyDelete

Jangan la singgah je,,
Marilah komen wahai si comel sekalian..